Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Teemme elämästäsi helpompaa tekemällä työpaikat älykkäämmäksi ja hakemalla ainutlaatuisia oivalluksia. Edelläkävijänä ja uudistajana olemme johtamassa asiakirjojen hallinnan ja tiedonhallinnan muutosta jo 60 vuoden ajan, jotta asiakkaamme olisivat ketterämpiä, toimisivat tehokkaammin ja olisivat asiakaskeskeisempiä.
Kyocera Document Solutions on globaali ja eteenpäin suuntautunut, mutta tapamme työskennellä kanssanne on henkilökohtainen, käsi kädessä, ihmiseltä ihmiselle työskentelyä. Filosofiamme ja arvomme auttavat meitä suhtautumaan elämään oikealla tavalla ja toimimaan vastuullisesti, muuttamalla asioita parempaan suuntaan ja kunnioittaen ihmisiä ja ympäristöämme. Vain toimimalla filosofiamme mukaan voimme tulla luotettavaksi, arvostetuksi liikekumppaniksi ja tehdä yhdessä muutoksen.
"Muutamme tiedon osaamiseksi, menestyäksemme yhdessä paremmin."
Ratkaisumme auttavat tehostamaan asiakirjaprosesseja ja automatisoimaan työnkulkuja toimistoissa ja teollisuudessa.
The philosophy of our founder, Dr. Kazuo Inamori, said Kyocera's mission is “to do what is is right as a human being”, a concept we include in all our decision making. By showing the importance of fairness and diligent effort, it serves as a paradigm for our conduct.
One of our company’s first orders was from IBM. People said the product couldn’t be made. We didn't have the equipment or know-how, but worked day and night to create a prototype. And it worked. That’s what we mean by our customer-first approach. Listening, then using our skills and innovation to solve customer challenges, however tough.