Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Ota ensin yhteyttä paikalliseen Kyocera-yhtiöön takuuasioissa. Autamme kaikissa takuuasioissa, kuten paikan päällä tapahtuvasta palvelusta tai vaihto-ohjelmista.
Kyocera tai sen edustaja antaa perustana vähintään yhden vuoden takuun. Tässä tapauksessa sinun on palautettava tuote tiettyyn osoitteeseen tai ostoslähteeseen. Asiantuntijamme antavat sinulle tuotteen kuljetukseen tarvittavat tiedot tai palautuslähetyksen pakollisen tunnusnumeron. Vian diagnosoinnin jälkeen tuote huolletaan mahdollisimman nopeasti ja luotettavasti valtuutetulla Kyocera-huoltokumppanilla tai omassa maassa sijaitsevassa Kyocera-korjauskeskuksessa.
Useimpiin Kyocera-tuotteisiin on asennettu erityisen pitkäkestoisia komponentteja, muun muassa kuvarumpu. Kyocera tarjoaa vakiona laajennetun takuun näille komponenteille. Lisätietoja saat paikalliselta huolto- ja tukisivustolta.
Kaikista yksityiskohtaisista maa- ja tuotekohtaisista takuuehdoista ja palvelutarjouksista saat paikallisen Kyocera-kotisivun Tukiosiosta.
Make sure that you avoid your investment running out of warranty and being unprotected by extending your existing packaging.
Tarkista onko takuu vielä voimassa.