Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Toimitamme tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaitamme. 'Customer First ' -periaate on meille ensisijaisen tärkeä. Yli 20 vuoden ajan olemme minimoineet ympäristövaikutukset kehittämällä kestäviä, vähän jätettä tuottavia tulostimia ja monitoimilaitteita.
Asiakkaat etsivät nyt asiakirjaprosessien virtaviivaistamista koska nopean päätöksenteon tarve on lisääntynyt. Liiketoiminnassa käytettävien asiakirjojen määrä on kasvanut eksponentiaalisesti. Asiakirjojen käsittelyyn ja hallintaan liittyvät kysymykset monimutkaistuvat.
Laaja laite- ja sovellusmallisto, kattava ylläpido- ja konsultointipalvelut antavat meille mahdollisuuden tarjota tarpeitasi vastaavia palvelukokonaisuuksia. Kutsumme lähestymistapaamme Total Document Solutions -palveluksi.
Kyocera Document Solutions jatkaa kasvuaan ja on luotettava kumppani, joka myötävaikuttaa liiketoiminnan kasvuun.
“We combine professional expertise with a human kind of partnership.”