Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Uusi brändialusta kertoo Kyocera Document Solutionsin sitoutumista kehittyä jatkuvasti yhtenäisemmäksi ja asiakaskeskeisempään toimintaan. Tavoitetteemme on auttaa asiakkaitamme kilpailemaan digitaalitaloudessa ja hallitsemaan valtavan määrän dokumenttitietoja, löytämään oivalluksia ja lisäämään ketteryyttä liiketoimintansa optimoimiseksi.
Put knowledge to work
Kyocera Document Solutionsin uuden brändi-identiteetin ydinajatus on "Laita tieto töihin". Uusi brändikonsepti ilmaisee ensisijaisen tavoitteemme yhdistää osaamisemme ja teknologiamme resurssit laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluratkaisut asiakkaitamme varten.
Perustamisestaan lähtien, Kyocera asettaa ihmiset arvojensa ja tavoitteidensa ytimeen. Kattava joukko viestintätyökaluja, mukaan lukien rohkea uusi väripaletti, ainutlaatuiset graafiset kuvakkeet ja visuaaliset eleet käsinkirjoitetulla tyylillä, on luotu vangitsemaan sekä inhimilliset että teknologiset resurssit, jotka yhdessä tuottavat huippuosaamista kokonaisten asiakirjaratkaisujen suunnittelussa.
Kyocera Document Solutions päivittää maailmanlaajuista brändi-identiteettiään
Uusi visuaalinen ilmeemme perustuu ainutlaatuisiin resursseihin, jotka yhdessä luovat Kyocera Document Solutionsille tuoreen ja tulevaisuuteen katsovan identiteetin.
Jokaisella uuden visuaalisen identiteetin voimavaralla on tärkeä rooli brändille, ja niiden oikea käyttö takaa yhtenäisyyden ja yhtenäisyyden paremman käyttökokemuksen saavuttamiseksi maailmanlaajuisesti
Pohjakuvio
Peruskuvioruudukko on Kyocera Document Solutions -identiteetin keskeinen osa, ja se näkyy kaikissa painetuissa ja digitaalisissa medioissa. Tämä visuaalinen resurssi edustaa Kyocera Document Solutionsin keräämien ja hallitsemien tietojen kaikkialla läsnäoloa. Kaikki muut resurssit on suunniteltu integroitumaan täydellisesti perusmalliin.
Uudistettu väripalettimme koostuu ensisijaisesta paletista – täydentämään klassista Kyocera Rediä – ja värikkäästä toissijaisesta paletista. Tukipaletti on luotu lisäämään visuaaliseen ilmaisuun syvyyttä ja toimimaan korostustyökaluna.
Kyocera Document Solutions -typografia sisältää kaksi kirjasintyyppiä: GT Eesti Pro latinalaisille aakkosille ja Noto Sans ei-latinaisille aakkosille. Valitsimme nämä fontit niiden modernin tunnelman ja typografisten yhtäläisyyksien vuoksi. Viime kädessä haluamme varmistaa, että viestintämme on johdonmukaista kaikilla kielillä, mikä luo tehokkaan ja yhtenäisen äänen kaikilla markkinoillamme ympäri maailmaa.
Kuviot ovat yksi innovatiivisimmista lisäyksistä Kyocera Document Solutions -brändiin. Ne ovat voimakas elementti, joka on suunniteltu käytettäväksi yhdessä muiden kanssa. Nämä eleet on piirretty käsin antamaan viestintään viimeinen inhimillinen kosketus ja heijastavat Kyoceran vilpitöntä halua vaikuttaa myönteisesti ihmisten elämään.
Olemme kehittäneet valikoiman ikoneja, jotka ovat ainutlaatuisia yritykselle. Jokainen niistä on saanut vaikutteita Kyocera-brändin ominaisuuksista. Ne on tarkoitettu käytettäväksi tietyn teknologian, esimerkiksi pilviratkaisujen, lyhenteenä tai tietosuunnittelun elementteinä.
Uusi brändi-identiteetti kertoo Kyocera Document Solutionsin kasvavaa roolia auttaa asiakkaita hyödyntämään digitaalisuuden tarjoamiin mahdollisuuksiin. Se kuvastaa yrityksen kasvavaa sitoutumista auttaa asiakkaita hallitsemaan valtavaa määrää dokumenttitietoja, löytämään tietoa ja lisäämään ketteryyttä toimintojensa optimoimiseksi.