Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Jos et edelleenkään pääse läpi, ota yhteyttä alla olevan linkin kautta ja me teemme parhaamme auttaaksemme sinua mahdollisimman pian.