Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet salasanasi vaihtamiseen. Jos olet unohtanut käyttäjänimesi, et ole saanut sähköpostiviestiä salasanasi palauttamiseksi tai tarvitset apua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Jos olet kirjoittanut oikean sähköpostin, vastaamme …
Voit pyytää uutta tiliä lähettämällä tietosi Kyoceralle. Hyväksymisen yhteydessä lähetämme sinulle väliaikaisen salasanan sähköpostitse.
Tällä hetkellä rekisteröityä voi vain Kyocera Document Solutions -kumppanit ja työntekijät. Huomaa, että paikallinen vanha ekstranet on edelleen käytettävissä alla olevan painikkeen kautta.
Hyvä asiakkaamme,
Ole varovainen huijareiden tekemien petosten varalta. Kyocera on äskettäin saanut tietää sekä Kyoceran myyntiedustajina että johtajina esiintyvien huijareiden lähettämistä vilpillisistä laskuista.
Huijarit käyttivät väärennettyjä sähköpostiverkkotunnuksia, jotka muistuttavat läheisesti laillisia Kyocera-sähköpostiosoitteita. Lisäksi muut huijarit yrittivät pyytää asiakkaita antamaan tietoja Kyoceran kanssa tapahtuneista tapahtumista ja houkutella heitä suorittamaan maksu väärennetylle tilille. Jos saat epäilyttäviä laskuja, joiden väitetään olevan "Kyoceralta" – erityisesti sellaisia, jotka sisältävät liitteitä tuntemattomasta sähköpostiosoitteesta tai verkkotunnuksesta, joko käyttämällä erilaista "Kyoceran" kirjoitusasua tai yhdistämällä Kyocera-nimen muuhun terminologiaan, jätä ne huomiotta ja ilmoita siitä meille välittömästi käyttämällä vahvistettua viestintäkanavaa. Vilpillisten laskujen tunnistamisen helpottamiseksi on suositeltavaa viedä hiiren osoitin lähettäjän nimen päälle varmistaaksesi, että osoite vastaa rekisteröityä nimeä.
Dear Customers,
Please be alert to fraud by scammers. Kyocera has recently learned of fraudulent invoices sent by scammers posing as both Kyocera sales representatives and Directors.
Scammers used counterfeit email domains that closely resemble the legitimate Kyocera email addresses. Furthermore, other scammers attempted to ask customers to provide details information of transactions with Kyocera and induce them to remit payment to a fake account.
If you receive suspicious invoices purporting to be "from Kyocera" -- especially those including attachments from an unfamiliar email address or the domain, either using a different spelling of "Kyocera" or incorporating the Kyocera name with other terminology -- please ignore them and notify us immediately using a verified communication channel. To help identify fraudulent invoices, it is recommended to hover the mouse over the sender's name to ensure that the address matches the registered name.