Tarvikkeiden hankintaprosessi vie työntekijöiltä paljon aikaa ja siihen osallistuvat useat eri henkilöt silloin kun varastot alkavat olla vähissä. Tehottomasti toimiva hankintaketju saattaa kuitenkin aiheuttaa seisonta-aikaa varastojen loppuessa tai kun tilaa ei ole varastoida tarvikkeita suuria määriä. Ellei selkeää järjestelmää varastosuunnittelulle ole käytössä, henkilöstö haaskaa kallisarvoista aikaansa rutiinitöiden, kuten väriaineen tilaamisen ja vaihtamisen, parissa.

KYOCERAn MDS tarjoaa laajan valikoiman tehokkaita tarvikehallintapalveluja automaattisesta hankinnasta nopeaan asiakastukeen. Etävalvontajärjestelmämme tarkastaa jatkuvasti kaikki kulutustarvikkeet ja tekee tilaukset loppuvista materiaaleista automaattisesti jo etukäteen.

Ennakoivan toimituspalvelumme ansiosta teillä on aina kulutustarvikkeet käytössänne, missä ja milloin niitä tarvitsettekin. Ette joudu varastoimaan tuotteita turhaan ja säästätte aikaa, kustannuksia ja vaivaa.

KYOCERA MDS

Tutustu viiteen vaiheeseen, jotka auttavat säästämään yrityksenne aikaa, rahaa ja hankinnoista aiheutuvaa vaivaa.


KYOCERA MDS sisältää arvioinnin, suunnittelun, toteutuksen, hallinnan ja optimoinnin – mukaan lukien nopean palvelutuen ja automaattisen tarvikkeiden tilauksen.

Selvitä kaikki kustannustekijät

Vähennä stressiä
Optimoi palveluja
Työskentele tehokkaasti
Vähennä jätettä

MDS:n edut

KYOCERA MDS pienentää kustannuksia, vähentää IT-henkilöstön kuormitusta ja ympäristövaikutuksia.

Lue lisää
Scroll to top