Kyocera ja Proservia aloittavat yhteistyöhön Suomessa

7. kesäkuuta 2019

Kyocera Document Solutions Finland Oy ja Proservia Finland ovat kesäkuun alussa aloittaneet maanlaajuisen yhteistyön tulostin ja monitoimilaite asennusten sekä laitehuoltojen osalta.

”Olemme tyytyväisiä syntyneestä sopimuksesta ja yhteistyöstä Proservian kanssa. Sopimus on osa Kyoceran EMEA-alueen laajuista kumppanuutta ja sen tarkoitus on täydentää nykyistä huoltopalvelua Suomessa ja kehittää asiakaskokemusta sekä laatumittareita. Service Desk -palvelumme säilyy jatkossakin Kyoceralla Suomessa, koska tiedämme asiakkaiden arvostavan sitä”, painottaa Kyoceran toimitusjohtaja Jarmo Torkamo.

”Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstä, ja että olemme jatkossa Kyoceran virallinen huoltokumppani. Omalla toiminnallamme haluamme auttaa Kyoceraa tarjoamaan entistä tehokkaampaa palvelua asiakkailleen”, toteaa Proservian Business Unit Director Daniel Hietala.

Proservia on osa ManpowerGroupin globaalia IT-palveluntuotantoa. Suomessa Proservialla on vahvat perinteet ServiceDesk- sekä Onsite-palveluiden toimittajana.

Proservian vahvuuksiin kuuluu 200 asiantuntijan kokoinen, maanlaajuisesti koko Suomen alueelle levittäytyvä, henkilöstö.

Kyocera Document Solutions Finland Oy on Kyocera Document Solutions Europe B.V.:n tytäryhtiö, joka on osa Kyocera Document Solutions Inc:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Osakassa, Japanissa. Tuoteportfolioon kuuluvat väri- ja mustavalkomonitoimilaitteet sekä tulostimet ja niihin liittyvät sovellukset. Kyoceran palveluportfolio sisältää konsultointipalvelut, laitteiden ja sovellusten On Site -tuki-, ylläpito- sekä logistiikkapalvelut. Kyoceran tuotteet ovat tunnettuja ainutlaatuisen pitkäkestoisista komponenteista, joiden ansiosta Kyoceran laitteet ovat luotettavia ja tuottavat elinkaaren aikana vähemmän jätettä, mikä tarkoittaa muun muassa alhaisia elinkaarikustannuksia (TCO).



Scroll to top