Kyocera Document Solutions uudelle aikakaudelle

9. huhtikuuta 2019

Kyocera Document Solutions paljastaa ylpeänä uuden brändi-identiteettinsä.

Uusi brändi-identiteetti heijastaa Kyocera Document Solutionsin sitoumusta kehittyä jatkuvasti yhtenäisemmäksi ja asiakaskeskeisemmäksi organisaatioksi.

Se heijastaa tavoitettamme tärkeässä roolissa, jossa autamme asiakkaita digitaalisen talouden kilpailussa.

Lisäksi brändi-identiteettimme ilmaisee organisaatiomme kasvavaa omistautumista auttaa asiakkaitamme valtavan dokumentti-informaation hallinnassa, tuoden näkemystä, ymmärrystä ja ketteryyttä liiketoiminnan optimoimiseen.

Ydinajatus Kyocera Document Solutionsin uuden brändi-identiteetin takana on valjastaa tietämys ja osaaminen muutoksen rattaiden pyörittämiseen.

Tämä kertoo prioriteetistamme yhdistää globaalit asiantuntijuuden ja teknisen osaamisen resurssimme laitteistojen, ohjelmistojen ja palveluratkaisujen integroimiseksi ja avuksi asiakkaidemme liiketoimintapotentiaalin maksimointiin.

Kyocera on perustamisestaan lähtien pitänyt ihmisten välisiä suhteina toimintansa perustana. Kattava paketti viestinnän työkaluja käsinkirjoitetun tyylin visuaalisilla eleillä, ainutlaatuiset graafiset kuvakkeet ja rohkea uusi väripaletti on luotu valjastamaan sekä ihmis- että tekniset resurssit, jotka yhdistyvät huippuosaamiseen kattavien asiakirjaratkaisujen suunnittelussa.

Kaikki nämä tekijät yhdessä edustavat aiejulistustamme siitä, mitä Kyocera Document Solutions on nyt ja mitä se tulee olemaan tulevina vuosina: innovatiivinen yhtiö, jolla on yhtenäiset pyrkimykset ympäri maailman, ja joka tekee aktiivisesti yhteistyötä kumppaneidensa ja asiakkaidensa kanssa auttaakseen ja tukeakseen ihmisiä ja yrityksiä menestymään tulevaisuuden haasteissa. Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan matkalle viemään Kyocera Document Solutionsia uuteen aikaan.



Scroll to top